Nu tycker jag i ärlighetens namn du trampar i klaveret. Jag uttryckte mig mycket tydligt så härÅkeP skrev: ↑26 december 2021, 18:47Det finns fler sätt att ta heder och ära av Sven än att kalla honom lögnare, man kan också kalla honom naiv och infantil utan självkritik, som jag läste i ett inlägg nyligen.
Det spelar ingen roll hur många etablerade här än är om inte vetenskapens metoder kommer till uttryck i diskussionen. Och det är argumenten som gäller och inte auktoriteten. Är här många etablerade så kan diskussionen i bästa fall bli bättre då fler aspekter kan bli belysta, och dumheter bekämpas, men det är fortfarande argumentens tyngd/relevans/underbyggnad som gäller och inte auktoritetens tyngd.
Det kan du knappast ha missuppfattat och ändå skriver du som du gör.Känner att det det är ju lite så det blir, lite naivt och infantilt. Resultatet då, inte en beskrivning av författaren.
Jag står till fullo för min kritik av Svens metoder och publiceringar, men angrip då den kritiken istället för att ta till sådana här metoder.
Sen är det här ett forum, vi försöker se till att standarden är så hög som möjlig, men det blir naturligt högt och lågt.
Om du saknar vetenskapliga metoder så är det bara till att sätta högre ribba för din egen standard så ska du se att en och annan kan följa med i detta.