Sida 1 av 2
Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 10:22
av jacob82
Hej!
Jag heter Jacob och är kines. Jo, jag har en lång bakgrund. Jag sitter i rullstol och föddes i Macao, f.d. Portugal, nu Kina. Vi flyttade till Sverige på grunden av dålig tillgänglighet för funktionshindrade på 80-talet. Min far är kines som är född i Vietnam och min mor är en halvvietnamesiska och halvkinesiska.
Re: Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 13:14
av Yngwe
Hej Jacob!
Varmt välkommen till forumet!
Re: Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 13:25
av jacob82
Yngwe skrev:Hej Jacob!
Varmt välkommen till forumet!
Tack så mycket! Jag vet inte om det här forumet.
Re: Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 16:06
av Carl Thomas
Välkommen till SAF Jacob!
Thomas
Re: Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 16:52
av jacob82
Carl Thomas skrev:Välkommen till SAF Jacob!
Thomas
Tack så mycket! Jag är intresserad av arkeologin trots jag saknar akademisk utbildning. Det gör inget om man är ingen arkeolog för att man är medlem, det vet jag.
Re: Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 20:39
av Carl Thomas
På SAF behöver man inte ha akademisk utbildning i historia eller arkeologi för att vara medlem - det räcker gott med att man är intresserad av historia och vill bara med och diskutera
Thomas
Re: Kines i rullstol!
Postat: 14 december 2016, 21:17
av jacob82
Ja, det vet man. Jag är alltid intresserad av arkeologi.

Re: Kines i rullstol!
Postat: 15 december 2016, 18:01
av anganatyr
Välkommen jacob82!!
Hoppas du skall trivas här på forumet.
Re: Kines i rullstol!
Postat: 16 december 2016, 17:19
av ökenräven
Intressant bakgrund.
Du använder google translate för att läsa o skriva på forumet, eller hur?

Re: Kines i rullstol!
Postat: 17 december 2016, 12:14
av jacob82
ökenräven skrev:Intressant bakgrund.
Du använder google translate för att läsa o skriva på forumet, eller hur?

Tack!
Driver du med mig?

Den där kommentaren är onödigt.
