Ny ordning
Ny ordning
Gör er röst hörd, läs först om nygammal ordning.
Re: Ny ordning
Jag lägger mig gärna i men tråden om den romerska guden Jupiter verkar tas bort här, eller kontrolleras, utan meddelande om vilket.
Her er vist kun en eller to danskere, som er bosat i Danmark - er her mon også nordmænd (fra Norge)?
Indlæg fra Danmark skabe ikke megen debat, men får måske alligevel 150 læsere eller lidt mere. Svært at vide, om det er få eller mange, når man ikke kender det samlede antal brugere.
Hold ud lidt endnu!
Desværre kan jeg kun tilgå forum fra en bærbar, da jeg ikke husker kodeord. Her forsøgt at skrive til admin, men det var uden resultat.
Indlæg fra Danmark skabe ikke megen debat, men får måske alligevel 150 læsere eller lidt mere. Svært at vide, om det er få eller mange, når man ikke kender det samlede antal brugere.
Hold ud lidt endnu!
Desværre kan jeg kun tilgå forum fra en bærbar, da jeg ikke husker kodeord. Her forsøgt at skrive til admin, men det var uden resultat.
BalticSea skrev: ↑30 augusti 2023, 10:28Her er vist kun en eller to danskere, som er bosat i Danmark - er her mon også nordmænd (fra Norge)?
Hold ud lidt endnu!
Angående kodeord, hard du görsökt med länken "glömt mitt lösenord"
Om den inte funkar kan jag ge dig ett tillfälligt nytt som du sen kan byta mot ett nytt eget
OK, tak, jeg forsøger selv igen (fra min Mac) ellers vender jeg tilbage. 
Hej igen - takker - nu er jeg på igen med nyt kodeord.
Det kan väl heta Blåing.
Jo, förra gången gick det bra med att klicka på förhandsgranska för att på inlägget publicerat. När jag försöker med det i en andra tråd så fungerar det inte. Jag har kvar listan på påbjud så det är ingen fara, om det överhuvudtaget är intressant med en rekonstrueringstråd.
Det fungerar inte att rösta.