Jag tycker det kan bli intressant att se detta historiska skådespel.
I Sverige var väl Gustav V den siste krönte kungen.
Jag är själv inte monarkist men njuter av det historiska skådespelet i England. T om om den skotska kröningsstenen finns på plats