Varning?

Västgöten
Inlägg: 210
Blev medlem: 15 augusti 2015, 13:00

Varning?

Inlägg av Västgöten » 4 september 2015, 21:12

Jag upptäckte av en slump att jag varnats. Borde inte jag känna till det? Framför allt måste jag ju få veta vad jag skrivit som inte godkänns. Och av vem det inte gidkänns.

anganatyr
Inlägg: 3118
Blev medlem: 16 april 2015, 17:58
Ort: Blekinge

Re: Varning?

Inlägg av anganatyr » 4 september 2015, 22:07

Västgöten skrev:Jag upptäckte av en slump att jag varnats. Borde inte jag känna till det? Framför allt måste jag ju få veta vad jag skrivit som inte godkänns. Och av vem det inte gidkänns.
Det har skickats ett PM till dig i samband med att varningen utfärdades med information om vilken tråd och inlägg det rör sig om. Där står också en motivering till varför du har fått en varning. Dessutom har varningen publicerats i tråden lagförda.

Vem som anmält stannar mellan anmälaren och tinget. Den som anmäler är alltså anonym (förutom för oss i Tinget), precis som det var på det gamla Arkeologiforum.

Här är en länk till tråden med det borttagna inlägget.
viewtopic.php?f=7&t=312

Västgöten
Inlägg: 210
Blev medlem: 15 augusti 2015, 13:00

Re: Varning?

Inlägg av Västgöten » 5 september 2015, 11:25

Hur sändes detta PM? Jag har inget sett, men jag kanske har missat det.
Nu hänvisas jag till en tråd där mina oförskämdheter är borttagna. Eftersom mitt minne är skraltigt så vet jag alltså fortfarande inte vad det är man inte får skriva i detta forum.
Om det inte är så besynnerligt att mitt oförskämda inlägg bevarats i form av ett svar från Bäckahästen?

Carl Thomas
Inlägg: 2132
Blev medlem: 15 april 2015, 15:05
Ort: Jämtland

Re: Varning?

Inlägg av Carl Thomas » 5 september 2015, 23:18

Västgöte, var vänlig att läs de regler (lag) som gäller för SAF.

Diskussionen du för just nu skall föras via PM, inte på forumet. Vi har mycket klara regler om detta.

Thomas
Historia är färskvara.

Skriv svar